Zespół Procur

procur.pl

Kim jesteśmy?

od 2009 r.

W branży zakupowej

50 000

Zrealizowanych projektów

750 mln euro

Łączna wartość projektów

Kim jesteśmy?

Od 2009 r.

W branży zakupowej

50 tys. projektów

Zrealizowanych projektów
zakupowych

750 mln euro

Łączna wartość projektów

Od kiedy na rynku?

Nasza przygoda z zakupami zaczęła się w 2009 roku w branży Automotive. Tutaj budowaliśmy strukturę działu zakupów, a w późniejszych latach usprawnialiśmy wiele procesów.

Przez kolejne lata kupowaliśmy tysiące różnych komponentów z zakresu automatyki przemysłowej, pneumatyki, hydrauliki siłowej, elektrotechniki i energetyki oraz branży narzędziowej. Zorganizowaliśmy także setki przetargów zakupowych dotyczących instalacji i modernizacji maszyn przemysłowych, ale także tych związanych z serwisami utrzymania ruchu, aby zachować ciągłość pracy zakładu przemysłowego.

procur
procur

Budujemy długotrwałe relacje.

Od 2017 roku współpracujemy z firmami z branży medycznej oraz energetycznej. Nabyta przez nas wiedza i doświadczenie w międzynarodowych środowiskach przemysłowych pozwalają nam poruszać się z łatwością nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym.

Podczas swojej pracy dokładamy wszelkich starań aby budować długotrwałe relacje z dostawcami oraz klientami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów biorąc pod uwagę długi horyzont czasowy.

Wiedza i doświadczenie.

Od wielu lat kupujemy części zamienne, komponenty i urządzenia do maszyn produkcyjnych z rynków: azjatyckiego, amerykańskiego i europejskiego budując tym samym swoją wiedzę na temat zwyczajów funkcjonowania międzynarodowych kanałów logistycznych.

Prowadziliśmy przetargi budowlane związane z rozbudową zakładu produkcyjnego przy zachowaniu jego pełnej zdolności produkcyjnej.
Łącznie w przetargach tych powstało 75 tys m2 powierzchni przemysłowej i magazynowej.

procur
procur

Konkurencyjne warunki.

Zespół Procur zrealizował łącznie ponad 50 tys projektów zakupowych o łącznej wartości ponad 750 milionów euro. Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu przełożyło się na zbudowanie efektywnych kanałów logistycznych.

Współpracujemy z producentami i dystrybutorami urządzeń i komponentów z całego świata, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaproponować konkurencyjne warunki handlowe dla wielu nawet trudno dostępnych produktów.

Metodyka pracy Procur

Pełna transparentność

Wszystkie nasze działania cechuje pełna transparentność. Uczciwość i otwartość na temat postępów prowadzonych projektów, a także etyka zawodowa i profesjonalizm wyróżniają nas we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Filar handlowy

procur - filar handlowy

Zaufaj nam i przekonaj się jak wydawać pieniądze lepiej !

Nasz sprawdzony system 6 kroków w przejrzysty sposób określa cały proces dążący do uzyskania najkorzystniejszych warunków dla naszych klientów, zaczynając od analizy danej sytuacji, poprzez negocjacje, wybór najlepszego dostawcy, aż po dostawę.

Wykorzystanie odpowiednich narzędzi w połączeniu z naszym zaangażowaniem przynosi wymierne skutki w walce z ciągle zmieniającym się otoczeniem biznesowym.

6 kroków do wspólnego sukcesu

Zanim zaczniemy 6 etapowy proces realizacyjny przystępujemy do dokładnej analizy potrzeb naszych klientów, aby zebrać wszystkie informacje dotyczące produktów lub usług, które chce on nabyć w najbliższym czasie lub procesów zakupowych jakie chciałby usprawnić. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie już na początkowym etapie współpracy określić czy możemy osiągnąć redukcję kosztów lub zaproponować korzystniejsze niż obecnie stosowane przez klienta rozwiązania. Na podstawie analizy wstępnej przedstawiamy klientowi ofertę handlową dotyczącą naszych późniejszych działań, które przedstawiamy poniżej.

6 kroków filaru handlowego

6. Implementacja
5. Wybór dostawcy
4. Negocjacje
3. Zapytanie ofertowe
2. Badanie dostawców
1. Analiza możliwości
strzala
6 Implementacja
5 Wybór dostawcy
4 Negocjacje
3 Zapytanie ofertowe
2 Badanie dostawców
1 Analiza możliwości
strzala

Filar zarządzania zakupami

zarządzanie zakupami

Co to jest audyt zakupowy?

Audyt zakupowy polega na okresowym przeglądzie umów, procesów i historii zamówień z dostawcami w celu poprawy jego efektywności. W dzisiejszej, stale zmieniającej się rzeczywistości biznesowej każde przedsiębiorstwo powinno śledzić nowe trendy i technologie aby umieć szybko i elastycznie je zaadoptować co pozwoli im uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku. To samo dotyczy obszaru zakupowego i zarządzania relacjami z dostawcami przedsiębiorstwa. Aby przedsiębiorstwa naszych klientów mogły osiągać dobre wyniki finansowe istotne jest aby ich procesy były niezawodne i efektywne. Dostawcy naszych klientów muszą być natomiast rzetelni, profesjonalni oraz elastyczni dostosowując się do zachodzących zmian i zapewniać odpowiednią jakość oraz warunki handlowe. Działania audytu zakupowego polegają na sprawdzeniu nie tylko procesów w audytowanym przedsiębiorstwie, ale także źródeł zaopatrzenia.

Jak przeprowadzamy audyt zakupów?

Audyt zakupowy przynosi znaczące korzyści dla organizacji. Ale nie daj się zwieść. Audyt zakupowy to intensywny proces, który zagłębia się w sedno systemów i procesów, aby pokazać naszym klientom, co działa i co należy zmienić, aby lepiej zarządzać całym procesem zaopatrzenia.

4 kroki filaru zarządzania

4. Implementacja
3. Raport końcowy
2. Audyt
1. Analiza
strzala
4 Implementacja
3 Raport końcowy – propozycje usprawnień
2 Audyt
1 Analiza
strzala